نوشته شده توسط : علی

روز دوم از هفته چهارم نهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 دقیقه امروز چهارشنبه بین دو تیم پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که در پایان نماینده ازبکستان با پیروزی 3 بر یک به صعود امیدوار شد.

 در این دیدار که به قضاوت "طارق احمد علی" از عراق و در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این تیم ازبکستانی بود که دو بار به گل رسید. این تیم در دقیقه 60 توسط رجب اف به گل نخست رسید و 9 دقیقه بعد علیرضا محمد که دقایقی از حضورش در زمین گذشته بود روی مهاجم بنیادکار مرتکب خطای پنالتی شد که علاوه بر اخراج خودش یک گل به حریف هدیه کرد. "کریم اف" در دقیقه 71 گل دوم بنیادکار را به ثمر رساند.

  در دقایق باقی مانده پرسپولیس حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه حریف پی ریزی کرد و هر چند 10 نفره کاری از پیش نبرد اما در دقیقه 87 روی اشتباه خط دفاعی و دروازه بان بنیاد کار توسط اشپیتیم آرفی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقایق وقت اضافه در حالی که پرسپولیس یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد در ضد حمله "ویکتور کارپنکف" گل سوم را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند.

 شاگردان علی دایی که قبل از این بازی تنها 2 امتیاز داشتند و امیدوار بودند که با یک پیروزی خانگی تیم دوم جدول رده بندی شوند با  این شکست همچنان در رده سوم باقی ماندند و بنیادکار با 5 امتیاز بعد از الاتحاد 9 امتیازی از شانس زیادی برای صعود برخوردار شد. تیم های الاتحاد عربستان و الوحده امارات چهارشنبه شب به مصاف یکدیگر می روند.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

;

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , لیگ ایران , ,
:: برچسب‌ها: بازی , بنیاد , بنیاد کار , بنیادکار , پرسپولیس , پیروزی ,
:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390 | نظرات ()